dinsdag 17 juli 2012

Canal du Midi in Sallèles d'Aude

Net gegeten, en onwillekeurig moest ik denken aan het nummer dat op FB geplaatst is,
The curse of the traveler

Daarom deze foto, maar het eten in het restaurant was prima. Dus geen gezeur. Kok is de espresso-expert van ons tweeën, maar que apparaat dat ik MOET aanschaffen, ik heb mijn keuze gemaakt, man!

Het dorpje Sallèles is aardig, er is alleen amper avondleven.

Toch maar wat foto's geschoten en dan kom je toch een Marianne tegen:

Verder ligt er naast mijn huidige verblijfplaats een soort Stonehenge, maar dan middeleeuws. Best bijzonder.

Goed, langzaamaan tijd om te gaan slapen, maar eerst nog wat aan Bennie's route sleutelen. Er zitten toch zo'n 25 twijfelachtige kilometers in tot het ........ land.
Iedereen die via FB berichten stuurt, bedankt, voor de steun in de rug bij deze tegenwerkende Tramontane....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten